Záruka
ZÁRUČNÍ DOBA
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a její délka je stanovena občanským a obchodním zákoníkem.
- Záruka se nevztahuje na závady způsobené nevhodným zacházením a na běžné opotřebení způsobené používáním (Doporučujeme pravidelné vysoušení a jednou za čas nakrémovat a to hlavně ve švech, zamezíte tím předčastnému opotřebení)
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
- Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
- Pokud je výrobek starší než 12 měsíců, vzniklá vada se nepovažuje za vadu z výroby.
- Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
- Dle zákona má spotřebitel na zboží záruku 2 roky.
POSTUP PŘI REKLAMACI
V případě, že se v záruční době – její délka viz. Záruka – vyskytne u zakoupeného zboží závada, bránící jeho užívání, postupujte takto:
1. Co nejdříve nás kontaktujte nejlépe e-mailem (info@bobcorner.cz) a sdělte nám:
- název nebo kód reklamovaného zboží
- důvod reklamace (pokud možno co nejpřesnější popis závady)
- datum nákupu a číslo daňového dokladu
2. Reklamovaný produkt včetně kopie daňového dokladu a popisu závady zašlete nebo přineste na naší adresu.
- Podle zákona musíme reklamaci vyřešit do 30 dnů, ale většinou proces netrvá déle než dva týdny. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém, budeme Vás informovat a domluvíme se na dalším postupu.
- Za případné chyby v informacích, u fotek a technických popisech produktů, které máme převzaty od našich distributorů, nemůžeme 100% ručit. Předem se proto omlouváme. Veškeré tiskové chyby jsou tedy vyhrazeny.
Všechny reklamace řešíme individuálně a spravedlivě ke spokojenosti našich zákazníků!!